بزرگترین خیانت اهالی فتنه گذاشتن علامت سؤال بر رأی 40 میلیونی مردم است
نوشته شده توسط : medeemedee

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، عصر امروز همایش بصیرت عاشورایی در آستانه سالروز حماسه 9 دی در مسجد امام جعفر صادق(ع) برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی، مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در این مراسم با اشاره به فتنه سال 88 گفت: فتنه‌گران در سال 88 رأی مردم را زیر سوال بردند.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان در مرکز حکومت اسلامی چند هزار نفر از این جماعت بطر‌های آب به دست گرفته و به صورت علنی روزه‌خواری کرد. اینها کسانی بودند که در روز عاشورا نیز به حسینیه‌ها و خیمه‌های حسینی حمله کردند و آن را ‌آتش زدند.

وی خاطرنشان کرد:‌ بزرگترین جرم فتنه‌گران کمرنگ کردن رأی 40 میلیونی مردم و تلخ‌کام کردن این پیروزی در کام ملت ایران بود. آنها روی این افتخار ملی ما علامت سوال گذاشتند.

تقوی با هشدار به اهالی فتنه از ساکنان و حامیان فتنه نیز انتقاد کرد و گفت: کسانی در آن زمان ساکت نشستند و آنهایی که با سکوت خود فتنه‌گران را یاری کردند ترسو بودند و دشمن را امیدوار کردند.

وی خطاب به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی نیز هشدار داد: آنها باید تفکر حمله به ایران قدرتمند را از سر بیرون کنند هر چند خود می‌دانند که توان رویارویی و مقابله با ما را ندارند.
 
وی ادامه داد: از طرفی آمریکا درگیر مسائل و مشکلات داخلی خود است و نمی‌تواند به ایران حمله کند اما عرصه‌ای که امروزه روی آن تمرکز کرده‌اند جنگ نرم و اختلاف‌افکنی بین اقوام مختلف ایرانی است.
انتهای پیام/





:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 16
|
مجموع امتیاز : 16
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 دی 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: